مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

‏۴۷۰۰ واحد صنفی در طرح تشدید نظارت اتاق اصناف شهرستان ری بازرسی شد

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بر فروش اقلام مصرفی بازار در نوروز امسال، گفت: چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در این ایام مورد بازرسی قرار گرفتند.

لطف‌الله ستاره روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه نظارت بر بازار از یک اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ‌ماه ادامه داشت که در این راستا بیش از چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی توسط ۱۰ اکیپ بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته ۲۲۸ گزارش تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و سایر تخلفات درج شده است، عنوان کرد: ارزش تقریبی تخلفات کشف شده یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است که برای پیگیری قضایی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

ستاره بیان داشت: طی مدت یاد شده با توجه به شیوع ویروس کرونا از سوی بازرسان ۲ هزار مورد تذکر کتبی و شفاهی به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به واحدهای صنفی نیز ابلاغ‌شده است.

وی در پایان تنظیم قیمت بازار را یکی از وظایف اتاق اصناف عنوان کرد و گفت: در همین راستا و به‌منظور تسهیل دسترسی مردم به اقلام اساسی اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری اتحادیه مربوطه از اواسط اسفند ماه ۸۶۰ تن مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب به واحدهای صنفی در شهرستان و بخش های تابعه ارائه کرده است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه