مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزایش بیش از ۵۰ درصدی درآمد شهرداری باقرشهر در سال ۹۹

شهردار باقرشهر/ با برنامه ریزی و تلاش مضاعف ، بودجه سال ۹۹ با افزایش بیش از ۵۰ درصدی به طور کامل محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ سعید استادفرج با اعلام این خبر گفت: بنا بر بررسی های صورت گرفته، بودجه سال ۹۹ با تلاش و برنامه ریزی در سرفصل های درآمدی، ضمن محقق شدن بودجه پیشنهادی سال۹۹ موفق به افزایش ۵۰ درصدی افزایش درآمد شده ایم.
استادفرج در ادامه افزود: باتوجه به مشکلات فراوانی که در سال گذشته کشور و بالطبع آن شهرداری ها را درگیر خود کرده بود ، نه تنها از توان خدماتی ما کاسته نشد بلکه تمامی وظایف به نحو مطلوب انجام پذیرفت.
وی به شیوع بیماری منحوس کرونا و بالا رفتن هزینه های عمرانی ، دستمزدها ‌و خدمات شهری اشاره کرد و افزود : کلیه شهرداری ها حتی در پرداخت حقوق و دستمزد دچار مشکل و حتی بحران شده بودند ، اما شهرداری باقرشهر در این زمینه موفق عمل کرد و با بررسی سرفصلهای درآمدی شهرداریها و استفاده از تجربیات و توان بالای همکاران واحد درآمد، موفق به محقق کردن بودجه و افزایش بیش از ۵۰ درصدی آن شده است .
استادفرج گفت: در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولین نظام مبنی بر رعایت حال شهروندان و چشم پوشی از اجاره بهای مستاجرین، و همچنین مشکلاتی مانند تورم و افزایش بهای مصالح ساختمانی و … توانستیم با تلاش و جدیت در کنار شهروندان و کادر درمان در خط مقدم مبازره با ویروس منحوس کرونا حضور یابیم و با عنایت خداوند موفق به افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه بزرگ عمرانی نیمه تمام شدیم و آنها را به شهروندان تقدیم نمائیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه