مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آزادسازی۱۰ هکتار از زمین‌های ملی حسن‌آباد فشافویه

بخشداری حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری گفت: ۱۰ هکتار از اراضی ملی در حاشیه جاده چرمشهر شامگاه روز گذشته از تصرف فرد متخلفی آزادسازی شد.

کریم رئوف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فرد متخلف با کاشت درخت های بزرگ و ارائه مدرک جعلی این اراضی را تصرف کرده بود که با هماهنگی دستگاه قضایی این زمین از تصرف آزاد شد.

وی با بیان اینکه فرد متخلف و نقشه زمین برای تعیین خسارت به مراجع قضایی تحویل داده شده اند، عنوان کرد: متخلفان باید بدانند که با هرگونه تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می شود.

رئوف اضافه کرد: این رفع تصرف با همکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری و بخشداری حسن آباد فشافویه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی کشاورزی در بخش حسن آباد فشافویه مانند بخش های دیگر شهرستان شایع نیست، تاکید کرد: بازرسان بخشداری و هیاری های حسن آباد به شدت اراضی ملی و کشاورزی را تحت نظر دارند و با هرگونه دست درازی و ساخت و ساز غیرمجاز به شدت برخورد می کنند.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه