مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق شعار سال گام بردارند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نامگذاری رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۰ با عنوان “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها”، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت تحقق شعار سال گام بردارند.

حسین توکلی کجانی روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین، بخشداران و روسای ادارات فرمانداری ری، اظهار داشت: همانگونه که موضوع تولید و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مورد توجه رهبر معظم انقلاب است باید تمامی مدیران و مسئولان شهرستان در این جهت تمام تلاش و سعی خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ با تمام سختی هایی که به واسطه تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا داشت سال خوبی برای واحدهای تولیدی و اشتغال شهرستان ری بود، گفت: موفقیت های سال گذشته در اثر همراهی همه نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری حاصل شد که این امر باید در سال جاری نیز تکرار شود.

توکلی یادآور شد: همراهی خوب مردم، تولید کنندگان و مسئولان در سال گذشته موجب شد تا بخش زیادی از سیاست های شعار سال ” جهش تولید” در شهرستان ری محقق شود که این امر باید بار دیگر انجام شود.

این مسئول به موضوع انتخابات در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات در سایه آرامش و امنیت از اولویت های مهم در شهرستان ری است که بایستی تدابیری در نظر گرفته شود تا در فضای بی طرفی و قانون مداری و همچنین مشارکت حداکثری، فرایند انتخابات برگزار شود.

توکلی تصریح کرد: رویکرد عدالت محوری به عنوان یک اصل سرلوحه کار مسئولان ادارات و دستگا های اجرایی شهرستان باید قرار گیرد تا با انسجام و همدلی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.