مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۹ تن مرغ از ۲ کشتارگاه در ری کشف وتوزیع شد

رئیس اداره صمت شهرری از کشف ۱۹ تن مرغ از ۲ کشتارگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام کشفیات در بخش های مختلف توزیع شد.

موسی احمدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۱۹ تن مرغ از ۲ کشتارگاه که قصد توزیع خارج از شبکه را داشتند در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمام کشفیات با هماهنگی صورت گرفته و با نظارت بازرسی فرمانداری ویژه شهرری در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شد.

احمدی در تشریح بیشتر جزئیات این توزیع گفت: ۶ تن از مرغ‌های توقیفی به قیمت دولتی در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه توزیع و ۱۳ تن گوشت مرغ باقیمانده نیز به اتحادیه مربوطه تحویل شد تا به واحدهای مجاز عرضه مرغ در شهرستان ری جهت توزیع با قیمت مصوب عرضه شود.

رئیس اداره صمت شهرری با اشاره به اینکه توزیع مرغ‌های توقیفی در شهرستان ری خارج از سهمیه شهرستان بوده است بیان داشت: ۱۰ تن گوشت مرغ یخ زده نیز به قیمت دولتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در شهرستان ری توزیع شد که این روند همچنان ادامه دارد.

وی عنوان داشت: کنترل قیمت در بازار عرضه اقلام اساسی خانوارها در شهرستان ری به عنوان یک اولویت است که گشت‌های نظارتی در سطح شهرستان در راستای تحقق این امر کار بازرسی دقیق و اثرگذار را بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش این گشت مشترک نظارتی توسط بازرسان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، دامپزشکی، جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری انجام شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.