مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرداری تهران به ارتقای خدمات شهری در منطقه ۲۰ نگاهی ویژه دارد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اظهار رضایتمندی از تلاش‌های صورت گرفته در شهرداری منطقه ۲۰ – شهرری گفت: ما نگاه ویژه ای به شهرری داریم و باید همواره اقدامات حوزه خدمات شهری در این منطقه ارتقا یابد.

مجتبی یزدانی روز دوشنبه در جمع مدیران شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری افزود: افزایش چشمگیر فضای سبز، فزونی میادین تره بار، بهسازی نقاط بی دفاع شهری و اجرای عالی پروژه های کوچک مقیاس در منطقه ۲۰؛ از نکات شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: نواقصی در دفترچه های پیمان فضای سبز و زیباسازی احصا شده که به زودی بر طرف خواهد شد و همچنین مواردی که مربوط به حقوق و دستمزد کارگران است می بایست به سرعت اصلاح و پرداخت ها انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان با اشاره مرزبندی محلات و نواحی به تخصیص اعتبارات ویژه برای تهیه ماشین آلات نواحی منطقه ۲۰ و ایجاد زیر ساخت های لازم برای بهره گیری از انرژی خورشیدی در بحث فضای سبز با هدف مدیریت بهینه انرژی تاکید کرد.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری نیز در این نشست ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۰ و اعیاد شعبانیه با اشاره به اقدامات اثر بخش حوزه خدمات شهری در گسترش زیر ساخت ها به ویژه در موضوع میادین میوه و تره بار و اثر مثبت آن در سبد مصرفی شهروندان؛ توسعه فضای سبز با رویکرد بهبود محیطی مناسب برای زیست شهروندان؛ افزایش اعتماد و مشارکت را به عنوان دو رکن اصلی سرمایه اجتماعی اشاره کرد و این اقدامات را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

رضا معلم معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۰ تهران نیز در این نشست به ارایه گزارش دقیقی از فعالیت های حوزه خدمات شهری پرداخت و در پایان شهرداران نواحی به بیان پیشنهادات و تجربیات خود در راستای بهبود خدمات به شهروندان پرداختند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.