مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۲۰ هزار فرصت شغلی پایدار سال گذشته در استان تهران ایجاد شد

استاندار تهران با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل در شهرستان های ۱۶گانه استان و رفع موانع تولید کنندگان در سال ۹۹، گفت: ۱۲۰ هزار فرصت شغلی پایدار توسط تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در استان ایجاد شده است.

انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح فاز دوم توسعه یک واحد تولیدی تخم مرغ و بازدید از مجتمع تولید شیر و گوشت احسان شهرستان ری به ایرنا، افزود: تعهد اشتغال استان تهران سال گذشته ۹۶ هزار نفر بود که با اقدامات انجام شده این عدد به ۱۲۰ هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در کارگروه های اقتصاد مقاومتی استان تهران و ستاد تسهیل برای رونق فضای تولید و کسب و کار و ریل گذاری ها برای سال جاری انجام شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰ باید روال سال ۹۹ ادامه یابد.

محسنی بندپی اضافه کرد: عمده مشکلات تولید کنندگان در استان تهران مشکلات بانکی است که باید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی های این مشکلات به نفع تولید کنندگان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری دشمنان پس از ناکامی در وضع انواع تحریم ها و حملات نظامی طی چهار دهه گذشته مسائل اقتصادی و معیشت مردم است، بیان داشت: تولید کنندگان و مسئولان باید با توان بیشتری سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

محسنی بندپی تاکید کرد: اگر حمایت دستگاه های دولتی استان تهران از بخش های صنعتی و کشاورزی به خوبی انجام شود سال آینده نیز شاهد افزایش آمار اشتغال و رفاه مردم خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، معاون اول رییس جمهور به همراه وزیر جهاد کشاورزی و استانداری تهران امروز(سه شنبه) با حضور در شهرستان ری فاز دوم توسعه یک واحد تولیدی تخم مرغ در زمینی به مساحت ۱۳۱ هزار مترمربع را به بهره برداری رساند و در ادامه از مجتمع تولید شیر و گوشت احسان در بخش کهریزک بازدید به عمل آوردند.

مجتمع تولید شیر و گوشت احسان پس از ۲۷ سال فعالیت و تولید روزانه ۶۰ تن شیر گاو و ماهانه ۲۵ تن گوشت قرمز در دهه فجر امسال سیستم شیردوشی «روتاری» با سرمایه گذاری ۲ میلیون یورویی به بهره برداری رساند که این سیستم شیردوشی با حرکت دورانی توانایی دوشین ۹۰ گاو در هر دقیقه را دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.