مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونمایی از 25 عنوان کتاب چاپ اول نویسندگان شهرستان ری

آیین رونمایی از 25 عنوان کتاب چاپ اول نویسندگان شهرستان ری با حضور جمعی از ناشران و نویسندگان، 25 اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برگزار شد.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در اهمیت کتاب و کتابخوانی همین بس که بزرگترین معجزه پیامبر اکرم (ص) قرآن کریم است که سرآمد تمامی کتابهاست.
وی افزود: شهرستان ری در سال جاری به عنوان شهر خلاق کتابخوانی کشور معرفی شد که این عنوان مهم، مرهون تلاش های نویسندگان، ناشران و مسئولان دلسوز است که دغدغه ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند.
وی خاطر نشان کرد: با تمامی مشقاتی که وجود دارد، امسال ناشران شهرستان ری حمایت های خود را از نویسندگان و مولفان دریغ نکردند و چراغ حوزه نشر پر فروغ تر از گذشته روشنایی بخشید.
در ادامه تنی چند از ناشران و نویسندگان به بیان دغدغه های خود در حوزه نشر پرداختند و در پایان نیز 25 عنوان از تازه های نشر رونمایی شد.
نویسندگان و ناشران برتر شهرستان ری نیز در این محفل فرهنگی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه