مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق ۲۲۸ درصدی اشتغال در ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سال گذشته ۶ هزار و ۶۸۸ نفر معین شده بود، گفت: خوشبختانه اشتغال ایجاد شده در ری براساس آمار سامانه رصد ۱۵ هزار و ۲۱۶ نفر یعنی تحقق ۲۲۸ درصدی است.

حسین توکلی، اظهار داشت: همراهی و مشارکت دستگاه های اجرایی و همت بلند صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی موجب ایجاد این میزان اشتغال شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ری در سال جهش تولید نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به کار بستند، عنوان کرد: سیاستگزاری های درست و وجود ظرفیت های صنعتی و تولیدی در جنوب تهران موجب ایجاد بیش از ۲ برابر تعهد اشتغال زایی در شهرستان ری شده است.

توکلی یادآور شد: جلسات کارگروه اشتغال شهرستان ری از ابتدای سال گذشته با ۲۴ دستور کار به صورت مستمر برگزار و ۷۳ مصوبه تایید شد و در نهایت با اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات ۶۲ درصد موصوبه های اجرایی شد.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل شهرستان ری نیز در سال جهش تولید به صورت مستمر و با حضور مسئولان ارشد وزارت کشور، وزارت صمت و مسئولان استانی برگزار شد، افزود: رفع مشکلات در بخش زیرساخت های تولید، کاهش بروکراسی های اداری و رفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولید موجب رونق فضای کسب و کار شهرستان ری شد.

وی ابراز کرد: همچنین دستگاه های اجرایی شهرستان ری اقدامات خوبی در خصوص مطالبات تولید کنندگان داشته اند که مجموعه این فعالیت های موجب شد شهرستان ری رتبه اول ایجاد اشتغال در شهرستان ری را بدست آورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه