مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمک ۴۰۰ میلیونی اهالی مسجد امام حسین(ع) شهرری به نیازمندان به مناسبت اعیاد شعبانیه

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اهالی مسجد و حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری با همراهی چند تن از خیران، ۴۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز کمک کردند.

حجت ‌الاسلام  «سید رضا حسینی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ماه شعبان فرصت خودسازی فردی و اخلاقی برای ورود به ماه مبارک رمضان و استفاده حداکثری از فیوضات و برکات این ماه است، اظهار کرد: مساجد حتما برنامه های خوبی برای بهره مندی مردم از ماه شعبان تدارک دیده اند همچنان که اهالی مسجد امام حسین(ع) در شب  ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) جشن همراهی با سخنرانی مذهبی و مداحی برگزار می کنند. علاوه بر این شب ها، سخنرانی مذهبی و تفسیر قرآن در شب های ماه شعبان در این مسجد صورت می گیرد.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) (واقع در شهر ری، بلوار امام حسین (ع)) در ادامه با بیان اینکه اهالی مسجد و حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری با همراهی چند تن از خیران، 400 میلیون تومان به خانواده های نیازمند به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز کمک کردند، گفت: این کمک ها در قالب بسته های ارزاق و پوشاک و کارت های هدیه است که به دست 150 تن از روحانیون و طلاب نیز رسید.

وی اضافه کرد: مراسم تحویل سال نو همراه با تقدیر از خانواده شهدا و پنج تن از مدافعان سلامت و بسیجیان فعال مسجد و حوزه علمیه امام حسین (ع) در مقابله با ویروس کرونا، در روز شنبه، ۳۰ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۴، همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حسینی درباره فعالیت های مسجد امام حسین (ع) برای کمک رسانی به زلزله زدگان شهر سی سخت، خاطرنشان کرد: اهالی این مسجد با همراهی استادان و طلاب حوزه علمیه امام حسین (ع) و مشارکت چند تن از خیران تهرانی، کمک های نقدی و غیرنقدی به مبلغ 100 میلیون تومان به مردم زلزله زده سی سخت تقدیم کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه