مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمندان بسیجی استان تهران در شهرری برگزار شد

آیین اختتامیه نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی هنرمندان بسیجی استان تهران در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این مراسم که «حسین نادری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و جمعی از هنرمندان حضور داشتند، تنی چند از خادمان فرهنگی و هنری مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این نمایشگاه حدود 60 اثر نقاشی و طراحی با موضوع شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و شهدای دفاع مقدس در نگارخانه آل احمد به مدت دو هفته به نمایش درآمد.

«حسین نادری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در این مراسم اظهار داشت: هنرمندان بسیجی، در تمامی عرصه ها، همواره پیشگام هستند و وظیفه خود را به خوبی در قبال دلسوزان و مدافعان ایران اسلامی انجام می دهند.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری هم انتقال مفاهیم ارزشی با زبان هنر را اثربخش و ماندگار دانست و افزود: هنرمندان بسیجی، همواره سعی کرده اند که در شرایط مهم و حساس، در کنار مردم باشند و با خلق آثار هنری، از ارزشهای اجتماعی دفاع کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه