مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۱۰۰ تن مرغ احتکار شده در شهرستان ری

۱۰۰ تن مرغ منجمد احتکار شده در یک سردخانه در بخش کهریزک کشف وضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در بازدید سرزده از یک سردخانه در بخش کهریزک گفت:متاسفانه در این بازدید با موارد تخلف متعددی روبرو شدیم که می‌تواند یکی از دلایل نابسامانی بازار گوشت مرغ باشد.
احمد جعفری نسب افزود: در این سرخانه مشاهده کردیم که حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد که نیاز جدی این روز‌های بازار مصرف است از دو ماه قبل بدون داشتن هیچ گونه مجوزی از مراکز ذیصلاح در این محل نگه داری و احتکار شده است.
وی با هشدار به سردخانه‌ها و مراکز نگه داری این گونه کالا‌های اساسی گفت: افرادی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار و اختفاء کالا‌های مورد نیازمردم کرده و به دنبال سود جویی هستند باید بدانند که با اشد مجازات روبرو خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران خاطر نشان کرد: این پرونده نیز در کنار پروند‌های احتکار دیگری هم که در حال پیگیری و صدور رای هستند رسیدگی و بلافاصله رای قطعی آن صادر خواهد شد.
بازرس اداره صمت شهرستان ری نیز با اشاره به اینکه تمام این مرغ‌های منجمد احتکار شده در حال حاضر توقیف و ضبط خواهند شد، افزود: این مرغ‌ها پس از صدور رای قطعی با نرخ مصوب در میان مردم توزیع می‌شود.
امین شفیعی اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه احتکار و امتناع از فروش کالا‌های مورد نیاز مردم موارد تخلف را به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات و اداره صنعت و معدن با همکاری نیروی انتظامی و دادسرا‌های شهرستان‌های استان تهران از ۱۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.