مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در شهرستان ری به ۲۸ نفر رسید

فرماندار ویژه ری گفت: با ثبت نام ۱۴ داوطلب دیگر، تعداد ثبت نامی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر ری در دومین روز به ۲۸ نفر رسید.

حسین توکلی کجانی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تعداد داوطلبان ثبت نام شده در شهرستان ری اظهار داشت: در دومین روز ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری که از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ ادامه داشت ۱۴ داوطلب نام نویسی که از این تعداد ۱۱ داوطلب به صورت حضوری و ۳ داوطلب به صورت غیر حضوری و الکترونیکی ثبت نام کردند.

توکلی کجانی گفت: یک داوطلب مرد و یک داوطلب خانم از شهر حسن آباد، یک نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یک نفر با کارشناسی، ۳ داوطلب مرد و یک داوطلب خانم از شهر باقرشهر، ۲ نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، یک نفر با کارشناسی و یک نفر کاردانی، ۶ داوطلب مرد و یک داوطلب خانم از شهر کهریزک ۵ نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۲ نفر با کارشناسی و یک داوطلب مرد از شهر قیام دشت با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: تا پایان وقت امروز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه مجموع داوطلبین ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری ۲۸ نفر بوده است و روند ثبت نام تا روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.