مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چهار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان ری آزادسازی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب ٢٥ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی چهار هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش قلعه نو این شهرستان خبر داد.

جبرئیل برادری روز پنجشنبه در گفت و گو خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۲۵ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش قلعه نو تخریب شد.

وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای گل تپه به صورت چهار دیواری در اراضی کشاورزی احداث شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

وی اضافه کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.