مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محمودی: منتظر انرژی خیرین در روز جمعه هستیم

محمد محمودی را شاید این روزها کمتر کسی باشد که نشناسد، اما محمودی شهرتش به خاطر 3 مدال المپیک کشتی‌اش نیست، محمودی شهرتش را مدیون یتیمان است. منش پهلوانی محموی او را به مردم شناسانده است. منشی که هر جمعه دستگیر ۱۱ هزار یتیم تهران بزرگ است.

در آستانه عید نوروز، رسم بیت الایتام شهر ری برگزاری جشن عاطفه‌ها است. در همین رابطه با محمد محمودی صحبت کردیم. این پهلوان اسبق کشتی کشورمان به “ورزش سه” گفت: خدارا شاکرم که بیت الایتام ورزشکاران شهر ری را به همراه پدرم و برادرم با ۱۰ نفر شروع کردیم و امروز ۱۱ هزار تیم را تحت پوشش قرار دادیم. اتفاقی که در برگیرنده ۴۳۰۰ خانواده است و ۱۶۰۰ خانواده زندانی را در بر می گیرد.

محمودی ادامه داد: ما در طول سال هر ماه ۲ جمعه مراسم داریم و ارزاق و مایحتاج مردم را به این ایتام تحویل میدهیم. البته در این سالها به لطف خدا بچه های زیادی بوده اند. که تحت پوشش همین بیت الایتام به دانشگاه رفته اند که ما در این سالها لوازم التحریر آنها را پرداخت می کردیم و همچنین ۵۰۰ دختری که از همین بیت الایتام به خانه بخت رفتند و ما جهیزیه آنها را دادیم. این اتفاقات بدون شک بدون لطف و کمکهای دوستان و مسئولین ناممکن بود.

قهرمان اسبق کشتی در پایان گفت: هر جمعه آخر سال رسم داریم جشن عاطفه‌ها را برگزار کنیم، البته این جشن خاصی نیست و فقط مراسمی است که پرشورتر از هفته های قبل برگزار می شود. از تمام خیرین، مسئولین، قهرمانان، ورزشکاران، هنرمندان و تمام دوستان میخواهم در این مراسم با حضورشان به ما و این ایتام انرژی بدهند. امیدوارم شرایطی پیش آید که مسئولین بیشتر به فکر مردم باشند. ما بهترین مردم دنیا را داریم و باید به آنها به بهترین شکل ممکن رسیدگی کنیم. لیاقت مردم ما بهترین است و نباید در سختی باشند، اگرچه کشورمان در شرایطی سخت است اما خب با کمک خداوند روزهای خوب از راه می رسد. روز جمعه ۲۲/۱۲/۱۳۹۹ در همان محل همیشگی بیت الایتام ورزشکاران شهر ری منتظر حضور همه عزیزان هستیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه