مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری معرفی شدند

برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری در سال 1399 معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ری، جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است. این برنامه حاصل مشاهده فعالیت کودکان و نوجوانان و رسیدن به شناختی از روش‌ها و علایق فردی و اجتماعی آنان است.

در جام باشگاه های کتابخوانی، معلمان، مربیان کانون پرورش فکری و کتابداران کتابخانه‌های عمومی اقدام به تشکیل گروه های 10 تا 15 نفره از دانش آموزان و علاقه مندان می کنند و با برنامه های از پیش تعیین شده نسبت به خواندن کتابها و نگارش نامه به نویسنده، نقد و بررسی کتاب، معرفی کتاب و تولید کلیپ می کنند.

بر این اساس، در بخش «معرفی کتاب» جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری، بهراد اسماعیلی، احسان خزری، آرین حسینی صفا، محمدرضا امیدی، امیر محمد تاجیک، سبحان بخشی، کسری خاتم، ثنا امیدی مقدم، آیلین مقصودی، فاطمه شکاری، محیا فتحی نظام دوست، زینب شکاری  و غزل عزیزی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش «ترویج کتابخوانی» نیز ضحی عرب بافرانی، باران اعتمادی، سعیده گنجه، ستایش جعفری، ماهان لاچینانی و حدیثه زارع برگزیده شدند.

همچنین در بخش «نامه به نویسنده» نیز شفیعی، یوسف نیاهی، نازنین فاطمه رجبی، سوگل لامعی، حنانه بهاری و زینب صدیقی فر معرفی شدند.

برگزیدگان برای حضور در رقابت های جام باشگاه های کتابخوانی کشور معرفی شدند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه