مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بر هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نشست توانمندسازی کانون ها و انجمن های سازمان بسیج هنرمندان استان تهران گفت: همدلی و هم افزایی امکانات و ظرفیت های فرهنگی و هنری در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «احد جاودانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران روز یکشنبه 17 بهمن ماه با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران، با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه افزود: مطمئناً همراهی، همدلی و مشارکت در برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین، علاوه بر ارتقاء کیفیت برنامه های ارزشی، موجب افزایش اثرگذاری و تحقق اهداف فرهنگ اسلامی- ایرانی خواهد شد.

وی اظهار داشت: سیاست حاکم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تعامل با دستگاه های فرهنگی به ویژه بسیج مستضعفان است و در این میان هنرمندان بسیجی با بهره گیری از ظرفیت بالا و تاثیرگذار خود به پشبرد اهداف کلان در حوزه های فرهنگی و هنری کمک شایانی می کنند.

وی با اشاره به خسارت های وارده شیوع بیماری کرونا بر قشر فرهنگ و هنر در سال جاری، اظهار امیدواری کرد که سال آینده با فراهم شدن شرایط بهتر، حوزه فرهنگ و هنر شاهد رونق مضاعف گردد و مردم نیز شاهد برنامه های با کیفیت و ارزنده باشند.

«احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء (ع) استان تهران نیز در این نشست با اشاره به بهره مندی مردم ایران از هنر فاخر اظهار داشت: ایثار و از خودگذشتگی مردم ایران در تمامی عرصه ها و همراهی آنان با مسئولان در بزنگاه های تاریخی، اوج هنر مردم خوب ماست.

وی افزود: به هر گوشه ای از کشور، از معماری گرفته تا ادبیات که نگاه می شود، هنر  والای ایرانی و اسلامی نمایان است و از این ظرفیتها نباید فاصله بگیریم.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) خاطر نشان کرد: هنر نوع هنری که در راستای تعالی انسان خلق شود، خداوند خریدار آن است و اینجاست نقش هنرمند در راستای هدایتگری جامعه نمایان می شود.

وی کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های استان تهران را دارای ظرفیت فرهنگی و هنری با ارزشی دانست که می توانند برنامه های تاثیرگذار در سطوح مختلف اجرا کنند.

در این نشست مسئولین کانون بسیج هنرمندان و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان های استان تهران به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند و از همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان تهران با بسیج هنرمندان تشکر کردند.

گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان مسابقه استانی طراحی گرافیک «مجاهدان مخلص» به میزبانی شهرستان ری تجلیل شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه