مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف کالای قاچاق در “دولت آباد” شهر ری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۸ میلیارد انواع کالای قاچاق در محدوده دولت آباد خبرداد.

سرهنگ کارآگاه “علی ولیپور گودرزی” گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر انبار کالای قاچاق در محدوده دولت آباد، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی صحت و سقم خبر به محل مراجعه کرده و فردی به عنوان انباردار در محل حضور داشته و با همکاری با ماموران پلیس، درب انبار را باز کرده است.
وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشاهده شد، مقداری سیگار، گردو و بادام در محل موجود بوده که در تحقیقات از انباردار، وی اظهار داشت کالا‌ها بدون هرگونه مدارک است و سیگار‌ها متعلق به فرد دیگری است که وی نیز در انبار حاضر بوده و اعلام داشته است سیگار‌ها را از افراد ناشناس خریداری کرده ام و به دنبال مدارک گمرکی آن نیز نبوده ام.
گودرزی تصریح کرد: پس از بررسی‌های دقیق در نهایت متهمان به همراه کالا‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شدند؛ براساس شمارش صورت گرفته، کالا‌های کشف شده شامل ۷۵۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار ساخت کشور امارات و ۴۵۰ کیلوگرم گردو تولید کشورآمریکا و حدود دو هزار و ۶۵۵ کیلوگرم بادام درختی فاقد مارک بوده است که ارزش تقریبی این کالاها، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه