مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار: در شرایط کرونا ورزش قهرمانی شهرستان ری پویا است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، ورزش قهرمانی در این شهرستان همچنان پویا و سرآمد است.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و احتمال تداوم کرونا، بایستی برای سال ۱۴۰۰ در حوزه ورزش شهرستان، دستگاه های متولی بر اساس وضعیت کنونی و دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی افزود: تجلیل از قهرمانان ورزشی و کمک به رشد و توسعه ورزش، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را به همراه دارد و موجب فاصله گرفتن قشر جوان از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دیرباز شهرستان ری در عرصه ورزش های قهرمانی حضور چشمگیری داشته و همواره ورزشکاران بنام و سختکوش در این شهرستان پرورش یافته اند به نحوی که با وجود شرایط کرونایی، ورزش قهرمانی در شهرستان همچنان پویا و سرآمد است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شهرداران شهرستان ری همیشه به امر ورزش نگاه توسعه محور دارند بطوریکه در شهرهای تابعه شهرستان سرانه های ورزشی در وضعیت مناسب و مطلوبی قرار دارد.

توکلی یادآور شد: یکی از پیشران های توسعه برنامه ششم در شهرستان ری موضوع ورزش پهلوانی، زورخانه ای و همگانی است که تا امروز در شهرستان زیرساخت ها و مجموعه های مجهز ورزشی برای بانوان و ورزش های قهرمانی و همگانی ایجاد شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز در این نشست در خصوص عملکرد اداره ورزش شهرستان و بخش های تابعه گزارشی ارائه کرد و به بررسی مصوبات جلسه گذشته پرداخت.
سومین جلسه شورای ورزش شهرستان ری با موضوع بررسی وضعیت ورزش در دوران کرونا، بررسی میزان تحقق صدور مجوز اماکن ورزشی توسط شهرداری ها و دهیاری ها و سایر نهادها، بررسی پروژه های ورزشی و عمرانی به ریاست دکتر حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.