مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در قالب دوره‌های ضمن خدمت

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهر ری از برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ویژه فرهنگیان خبر داد.

جواد تلطفی درحاشیه برگزاری دوره ضمن خدمت هشت ساعته حضوری وغیر حضوری، مدیریت سبز ویژه بسیجیان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در این رابطه  گفت: بیانیه گام دوم منشور خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در فصل دوم انقلاب است که به عنوان دستور کار دائمی در تمامی جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در راستای تبیین و تحقق این سند راهبردی مصوب می‌شود.

او افزود: بر همین اساس و بنا بر مصوبه جلسات شورای بسیج فرهنگیان اقدامات لازم در راستای برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را صورت داده و چگونگی و زمان برگزاری این دوره ها طی مکاتبه‌هایی اعلام خواهد شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری تصریح کرد: با چند مجموعه رسانه‌ای در مورد ضبط و پخش رسانه‌ای نسبت به برنامه‌سازی تخصصی با محوریت این موضوع و بهره‌مندی از حضور اندیشمندان و کارشناسان در راستای تبیین بیانیه گام دوم برای افکار عمومی اقدام کردیم.

وی در پایان گفت : بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری نیز در فراخوانی به پایگاه‌های مقاومت زیر مجموعه خود، لزوم برگزاری جلسات تخصصی با موضوع بیانیه گام دوم را ابلاغ نموده و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری موضوعی در این خصوص را تدوین کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه