مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توسعه ۱۷ هزار متری فضای سبز در محدوده شهر کهریزک

شهردار کهریزک از آغاز اجرای پروژه های عمرانی جدید با هدف ارتقای سرانه فضای سبز در هفته درختکاری و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی یحیی پور؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری و منابع طبیعی و در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهر و افزایش رفاه حال شهروندان حدود ۲۵ هزار متر مربع بوستان در قالب پروژه های عمرانی جدید در  محلات مختلف شهر احداث می شود.

وی در تکمیل این خبر گفت:  باهدف ایجاد فضای مناسب برای تفریح ساکنان تعاونی مسکن مهر و تلطیف هوای شهر،  بوستان جدیدی به مساحت ۵ هزار متر مربع در محدوده تعاونی مسکن مهر کهریزک احداث می شود که تمامی امکانات مناسب در قالب تامین روشنایی، مبلمان شهری و سایر تجهیزات مورد نیاز در این بوستان جدید جانمایی می شود که باتوجه به تراکم جمعیت ساکن در محدوده مسکونی  مسکن مهر، اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در افزایش رفاه حال اهالی این محله دارد.

شهردار کهریزک در ادامه از آغاز فاز اول باغ تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: کلنگ فاز اول این پروژه حوزه فضای سبز در ضلع شمال شرقی محوطه پیش بینی شده برای باغ تولیدات گیاهی با مساحتی حدود ۸ هزار متر مربع بر زمین زده می شود .

یحیی پور اظهار داشت:  احداث باغ ایرانی یکی از بوستان های زیبا و منحصر شهر کهریزک به عنوان یکی از پروژه های حوزه فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که این بوستان با مساحتی حدود ۴ هزار متر مربع  و اعتباری یک میلیارد تومانی در انتهای خیابان چهارباغ حدفاصل ۳۰ متری تا رودخانه جانمایی شده است و جدولگذاری، سنگفرش و ساخت سردر بوستان و سایر تجهیزات مورد نیاز در این پروژه پیش بینی شده است که مجموع ۳ پروژه جدید توسعه چشمگیری در افزایش سرانه فضای سبز شهر کهریزک دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه