مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری :یکی از مطالبات مردم شهرستان جمع آوری و ساماندهی دست فروشان است

فرماندار شهرستان ری در جلسه شورای معاونین با اشاره به ازدحام جمعیت و سد معبر به علت حضور دستفروش ها در معابرگفت این موضوع برای شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده که باید مشکل برطرف شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حسین توکلی کجانی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی معاونین فرماندار، بخشداران و شهرداران اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در سطح شهرستان ری ساماندهی دست فروشان است زیرا در برخی موارد سد معبر و ازدحام جمعیت در معابر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

توکلی کجانی بیان داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و همچنین نزدیکی ایام نوروز، ضرورت دارد دستگاه‌های متولی ساماندهی دست فروشان سطح شهرستان ری را مد نظر قرار دهند.

وی عنوان داشت: عمده افرادی که دست فروشی می‌کنند با مشکلات اقتصادی مواجه هستند که بایستی برای این افراد تمهیداتی در نظر گرفته شود.

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که ویروس کرونا در حال جولان دادن است و همچنان بر رعایت پروتکل‌ها تاکید می‌شود بیان داشت: از همه متولیان رسیدگی به دست فروشان می‌خواهیم نسبت به ساماندهی این اقشار تلاش کنند تا ضمن اینکه به آنها آسیب و فشاری وارد نشود هماهنگی طوری باشد که از تجمع و ایجاد شلوغی و ازدحام نیز جلوگیری شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.