مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل درشهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل این شهرستان در حوزه های مختلف از جمله زیرساخت، مشکلات بیمه، مالیات و صدور مجوز با همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شده‌است.

حسین توکلی کجانی بامداد دوشنبه در بازدید از روند تولید شبانه شرکت سایپا پرس و چند واحد تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد اظهار داشت: فقط مشکلات ملکی واحدهای تولیدی با بانک ها به دلیل حقوقی و قضایی بودن و موضوع شعاع ۱۲۰ کیلومتر جزو مواردی بوده که روند بررسی آن در ستاد تسهیل به شکل کامل حل نشده است.

وی با اشاره به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صمت مبنی براینکه واحدهای تولیدی فعال می توانند مجوز توسعه در همان مکان فعالیت بگیرند، افزود: اگر این مورد در خصوص قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر اجرایی شود شاهد حل مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان ری خواهیم بود.

توکلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان ری در خصوص اجرای مصوبات ستاد رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی می توانیم بگوییم که شعار جهش تولید در این شهرستان اجرا شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ مقیاس در شهرستان ری فعال هستند، تاکید کرد: ۵۰۰ واحد ۲ شیفت و سه شیفت نیز در شهرک ها و لکه های صنعتی شهرستان ری فعالیت می کنند که حل مشکلات این واحدهای بیش از سایر کارخانجات در دستور کار قرار دارد.

توکلی یادآور شد: حل مشکلات ارزی، صادرات و واردات واحدهای تولیدی از مواردی بود که در سال جهش تولید در ستاد رفع موانع تولید شهرستان به طور ویژه به آنها پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه حل مشکلات واحدهای بزرگ طی سال جهش تولید مورد توجه ستاد رفع موانع تولید شهرستان ری بود، افزود: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد رفع موانع تولید شهرستان و تعداد کمی نیز در ستاد رفع موانع تولید استان و کشور مطرح و پیگیری شد.

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شب دوشنبه به همراه حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، حسین توکلی کِجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، صادقی مدیر کل صمت استان تهران و  جمعی مسئولان استانی و شهرستانی از روند تولید شبانه کارخانه سایپا پرس در باقرشهر و چند واحد تولیدی از جمله کارخانه تولید قطعات رادیاتور، شیر فلکه آب، پمپ، پله برقی و گیربکس خودرو، کارخانه تولید رنگ ،کارخانه تولید شیشه و بلور و کریستال در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کردند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرارگیری چندین شهرک و لکه صنعتی یکی از قطب صنعت استان تهران محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه