مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یزدی خواه : تجمع گسترده جمعی از معتادان در میدان اصلی شهرری خلاف واقع است+فیلم

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، در تکذیب خبری مبنی بر تجمع گسترده جمعی از معتادان در میدان اصلی شهرری تاکید کرد که این منطقه در ۱۰۰ قدمی مرکز پلیس قرار دارد و امکان بروز چنین معضلی در آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

54

یزدی خواه محتوای گزارشی که در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه تجمع گسترده جمعی از معتادان، موادفروشان و دست‌دوم فروشان در میدان اصلی شهر باستانی ری تبدیل به معادله‌ای چندمجهولی شده است که هیچ یک از دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان ری زیر بار ساماندهی و مسؤولیتش نمی‌روند را تکذیب کرد و افزود: بنده به عنوان فردی که از شهروندان این منطقه بوده و در ری سکونت دارم این خبر که میدان اصلی شهرری به محلی برای بیتوته معتادان تبدیل شده است را به شدت تکذیب می‌کنم.

قسمت شرقی شهرری باید به محیطی ناامن برای خرده‌فروشان مواد مخدر تبدیل شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته در قسمت شرقی میدان شهرری عملیات تعریض‌ معابر در حال اجرا است به همین دلیل مغازه‌ها و منازل مسکونی تخلیه شده‌اند و در آنجا تعدادی ساختمان‌های نیمه کاره وجود دارد که گاه ممکن است برخی موادفروشان در این منطقه تردد داشته باشند که می‌طلبد شرایطی ایجاد شود تا این محیط برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شود.

وی تصریح کرد: فرمانداری در این مورد با مسئولان ناجا مذاکره کرده است و چند باری هم نیروهای ناجا در این منطقه حضور پیدا کردند، ضمن اینکه منطقه‌ای که از آن به عنوان محلی برای بیتوته معتادان یاد شده است در فاصله 100 قدمی با مرکز پلیس قرار دارد و به هیچ وجه وجود این معضل در آن امکانپذیر نیست.

پاک‌سازی شهرری از قاچاقچیان مواد مخدر در حال پیگیری است

یزدی‌خواه اظهار کرد: این موضوع از طریق مسئولان شهرستان ری در حال پیگیری است تا این معضل به زودی از بین برود، ضمن اینکه منشاء اخباری مبنی بر بیتوته معتادان در میدان شهرری به برخی سایت‌های خبری برمی‌گردد که ادعا کرده‌اند ما با حضور در این محدوده کمتر از یک دقیقه شیشه تهیه می‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در میدان شهرری برخی افراد بازنشسته و سالخورده دستفروشی می‌کنند که پیش از این در پارک ذکریا فعالیت داشتند و بعد از اینکه از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد در این منطقه به دستفروشی مشغول شدند و شاید در بین آنها افرادی که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند هم حضور داشته باشند که در حال رصد و پیگیری این موضوع هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده به عنوان یکی از مسئولان ساکن در شهرری پیگیر رفع این معضل هستم، بنابراین این ادعا که هیچ مسئول و ارگانی مسئولیت این معضل را نمی‌پذیرد، صحت ندارد، کما اینکه بارها نیروهای ناجا نیز با تخلفات صورت گرفته در این منطقه برخورد کرده‌اند.

پی نوشت:

دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس (ع)

در ادامه فیلمی که توسط یکی از کانال های خبری شهرستان ری تهیه شده است را با هم مشاهده می کنیم

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.