مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف۹۰ تن نخ ویسکوز احتکاری در شهرستان ری

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرد: ۹۰ تن نخ ویسکوز احتکاری به ارزش تقریبی ۷۲ میلیارد ریال در شهرستان ری کشف شد.

موسی احمدی ، اظهار داشت: بازرسان اداره صمت در قالب طرح تشدید بازرسی از انبارهای جنوب پایتخت موفق به کشف این میزان نخ ویسکوز شدند.

وی با بیان اینکه صاحبان کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی پرونده هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: متخلفان با احتکار این میزان نخ ویسکوز احتکاری به دنبال افزایش قیمت در بازار بودند.

احمدی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد می‌شود، تاکید کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل  تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.