مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح‌های توسعه محلی شهرری در ۹۰ عنوان طراحی شده‌است

شهردار منطقه ۲۰ تهران _ شهرری با بیان اینکه طرح‌های تعریف شده توسعه محلی بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، احداث و تقویت کاربری‌های خدمات محله‌ای در ۹۰ عنوان طراحی و پیش‌بینی شده‌است.

فرهاد افشار روز پنجشنبه در نشست بررسی بودجه ۱۴۰۰ محلات شهرداری منطقه ۲۰ تهران که با حضور دبیران شورایاری این منطقه برگزار شد، افزود: طرح های توسعه محلی پس از تصویب در لایحه بودجه شهرداری تهران، وارد فاز اجرایی خواهند شد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه توسعه پنج ساله سوم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پروژه‌های مینیاتوری و افزایش رضایتمندی شهروندان، پروژه‌های پیشنهادی توسعه محلی اجرایی در سال ۱۴۰۰ و بودجه مورد نیاز، با توجه به نیازسنجی محلات و همچنین مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف در حال بررسی است.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، خاطرنشان کرد: معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری از جمله پروژه های توسعه محلی این منطقه است.

افشار با اشاره به اینکه در سال جاری ۷۴ پروژه توسعه محله در این منطقه در حال اجراست گفت: از این تعداد ۴۱ پروژه به اتمام رسیده است و ۳۳ پروژه دیگر نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد تا با تکمیل این پروژه ها خدمات موثری به شهروندان ارائه شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های توسعه محلی این منطقه در نشست های هم اندیشی با حضور معاونان، شهرداران نواحی ۷ گانه و دبیران شورایاری محلات، نیاز سنجی و روند بودجه ۱۴۰۰ محلات بررسی می شود.

دبیران شورایاری محلات ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری منطقه ۲۰ در اجرای ماموریت های مدیریت شهری به ارائه پیشنهادات پروژه های کوچک مقیاس محله ای در سال ۱۴۰۰ پرداختند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.