مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هرس۴۸ هزار اصله از درختان معابر شهرری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری، از پایان عملیات هرس زمستانه ۴۸ هزار اصله از درختان پهن برگ در معابر و بوستان‌های این منطقه خبر داد.

رضا معلم روز شنبه به خبرنگاران گفت: این عملیات شامل هرس فرم و حذف سرشاخه های خشک به منظور افزایش تولید شاخه های جوان، فرم دهی و آرایش و جلوگیری از شکستگی درختان در زمان بارش برف طبق دستورالعمل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام شد.

وی اظهار داشت: این عملیات همچنین با نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبزمنطقه ۲۰ و ناظرین مقیم فضای سبز نواحی در بزرگراهها، خیابانها و بوستانها انجام شد.
این مسئول خاطرنشان کرد:?عملیات روغن پاشی زمستانه درختان نیز جهت پیشگیری و کاهش جمعیت آفات در فصل بهار و تابستان و با استفاده از روغن ولک زمستانه تحت نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز اجرا نیز شد.

معلم با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در عید “۱۴۰۰” باید در خاطر شهروندان ماندگار شود، تاکید کرد: مشارکت مردم در رویدادهای این‌ چنینی  موجب تقویت حس تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری ادامه داد: شرایط خاص به وجود آمده کرونایی برای ایام عید نوروز می تواند به عنوان نقطه عطفی در نوع خدمات رسانی به همشهریان قلمداد شود.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های موجود می تواند تجربه خوبی را هم برای شهروندان و هم برای مدیران شهری به دنبال داشته باشد تا مجموعه مدیریت شهری، احساس خوشایند و با نشاطی را در ایام سال نو با اقداماتی مطلوب و مناسب به همشهریان هدیه کند.
در این جلسه  که با حضور روسای ادارات و شهرداران نواحی برگزار شد، ضمن ابلاغ موارد مد نظر، هماهنگی های لازم جهت اجرای طرح یکپارچه منطقه ای در راستای اجرای فعالیت های ویژه مرتبط با طرح استقبال از بهار صورت گرفت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید

نظرات بسته شده است.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه