مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزایش ٩٠درصدی تولید کارخانه‌ کاشی و سرامیک سعدی

مدیر عامل شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی گفت: میزان فروش ٩ماهه این کارخانه، ٩٠ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

همایش چند قدم تا تهران به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی صبح امروز برگزار شد.

چند قدم تا تهران تمثیلی از موقعیت جغرافیایی شرکت کارخانه کاشی و سرامیک سعدی در همسایگی تهران بوده و استعاره‌ای برای ثبت برند کاشی تهران است.

این کارخانه در سال١٣٣٩ هجری شمسی در شهر ری فعالیت خود را آغاز کرد و در زمره قدیمی‌ترین کارخانه‌جات ایران قرار داد. قدمت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی سبب شده تا خاطرات خوبی از این برند در ذهن مردم نفس بندد.

شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی، در دهه هشتاد به به روز ترین تجهیزات مجهز و قابلیت رقابت‌پذیری آن ارتقا یافت. تولید کاشی‌های ضداسیدی برای نخستین بار در کشور و نیز چاپ طرح‌های جدید با استفاده از تکنولوژی HD روی کاشی از جمله افتخارات این کارخانه در صنعت کاشی و سرامیک ایران است.

مجتبی مالکی، مدیر عامل شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی، در خصوص چشم انداز شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی تا سال ١۴٠۴ گفت: هر کارخانه سنگری برای مقابله با تحریم‌های بین المللی است و چشم‌انداز این شرکت از سال ٩٩ تا ١۴٠۴، تبدیل شدن به برند برتر کاشی و سرامیک در بازار ایران و آسیای جنوب غربی خواهد بود.

به گفته وی، ویژگی‌های شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی  در سال تحقق چشم‌انداز،  دستیابی به جایگاه ۵برند برتر کاشی و سرامیک ایران در بازار بورس، قرار گرفتن در جمع ۵شرکت برتر صادرکننده به کشورهای آسیایی جنوب غربی از منظر سهم صادرات از تولید کل، قرار گرفتن در سبد انتخاب مشتریان تهرانی در خرید محصولات کاشی و سرامیک و… خواهد بود.

مدیر عامل شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی،  همچنین تصریح کرد: میزان فروش ٩ماهه این کارخانه، ٩٠ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است؛ همچنین شرکت کارخانه‌جات کاشی و سرامیک سعدی، رتبه پنجم صادرات در بازارهای بین المللی را داشته و در صورتی که در افق ١۴٠۴ بتوانیم ٧٠٠میلیون متر مربع کاشی تولید کنیم، جز  ۴کشور برتر خواهیم شد.

کاشی سعدی به استقبال تولید 

مالکی با بیان اینکه از ١٣٩٩ تا ١۴٠۴ برنامه‌ای ۵ساله طراحی شده و براساس آن حرکت خواهیم کرد، اظهار داشت: ظرفیت تولید فعلی شرکت کاشی و سرامیک سعدی،  ٣میلیون و ۶٠٠هزار متر مربع در سال با سه خط تولید است که در چند طرح توسعه مقرر شده تا این ظرفیت ارتقا یابد؛  برای مثال در طرح توسعه یک، یک خط تولید جدید با ارتقا ده درصدی سطح اشتغال و ١۵درصدی ظرفیت تولید در افق ١۴٠٠ در نظر گرفته شده و است و در طرح توسعه دو نیز تصمیم بر آن است تا دو خط پیشرفته اضافه شده و ظرفیت اشتغال تا سال ١۴٠٢ دو برابر شود

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه