مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نوسازی 5 دستگاه اتوبوس درون شهری در ری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای نوسازی پنج دستگاه اتوبوس درون شهری در شهرری هزینه شد.

سید ابوذر ریاضی اظهار داشت: تمام این اتوبوس ها از اول اسفند ماه سال جاری در مسیر ۹ کیلومتری پایانه مترو شهرری به محله صفائیه به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس های خریداری شده ساخت داخل بوده و استانداردهای ۸۵ گانه جهانی را نیز گذرانده است، افزود: رعایت استانداردهای آلودگی هوا از اولویت های اصلی شهرداری در خرید این اتوبوس ها بوده است.

ریاضی یادآور شد: با بکارگیری این اتوبوس های در مسیر ۳۰ ایستگاهی مترو شهرری و محله صفائیه شاهد افزایش کیفیت حمل و نقل و رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

این مسئول در خصوص استفاده شهروندان در شرایط کرونایی حال حاضر نیز گفت: مسافران باید شیوه نامه های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش را حتما در داخل اتوبوس های و تاکسی را رعایت کنند.

منطقه ٢٠ شهرداری تهران دارای ١٩ خط اتوبوسرانی، یک خط  بی آر تی و ٣٨ خط تاکسیرانی است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه