مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع 1200 بسته معیشتی در فشافویه

با حضور قائم مقام کمیته امداد استان تهران در حسن آباد 1200بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،آیین برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه با حضور قائم مقام کمیته امداد استان تهران و جمعی از مسئولان و خیّران حسن آبادی در محل امام زاده اسماعیل زیوان برگزار و بسته های معیشتی میان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند توزیع شد.

محمد مهدی اسماعیلی ، قائم مقام کمیته امداد در این آیین،گفت: با مشارکت خیّران حقیقی و حقوقی، بنیاد مستضعفان و اداره اوقاف و امور خیریه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد  بسته معیشتی ، ۷۰۰ بسته میان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در حسن آباد توزیع شد، افزود: بسته ها حاوی برنج، روغن، ماکارونی ، حبوبات و رب گوجه فرنگی است و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه به دنبال دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت برای کمک به نیازمندان و همنوعان خود، تمامی نهادها از جمله کمیته امداد،همزمان با سایر نهادها، مراکز دولتی، گروه های جهادی و خیّران این دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند.

قائم مقام کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه  مرحله نخست رزمایش کمک های مؤمنانه  در ایام  ماه رمضان امسال آغاز شد، افزود:  مرحله دوم این رزمایش از عید غدیر رقم خورد و در ماه محرم به اوج خود رسید و تا پایان ماه صفر ادامه یافت و مرحله سوم این رزمایش نیز همزمان با ایام دهه فجر در خانه های امداد آغاز شده است و تا پایان امسال ادامه دارد.

شایسته ذکر است؛ حسن‌آباد یکی از شهرهای استان تهران است. این شهر مرکز بخش فشاپویه شهرستان ری است.

این شهر در ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور، شهرک صنعتی شمس‌آباد در این منطقه واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.