مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یکصدمین عمل آندوسکوپی مغر در بیمارستان هفتم تیر انجام شد

یکصدمین عمل آندوسکوپی مغز در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری با موفقیت انجام شد.

دکتر سیدعبدالهادی دانشی؛ سرپرست تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان هفتم تیر گفت: یکصدمین عمل فوق تخصصی آندوسکوپی یک نمونه تومورمغزی تالاموس توسط کادر مجرب  مغز و اعصاب بیمارستان با موفقیت انجام و  برای بررسی دقیق تر جنس تومور به آزمایشگاه ارسال شد تا بعد از جواب پاتولوژی ادامه درمان انجام شود.
وی افزود: این نوع عمل ها در اکثر مراکز درمانی هم انجام می شود، اما نکته مثبت و حائز اهمیت موضوع اینجاست که بیمارستان شهدای هفتم تیر توانسته این خدمت و تخصص را با کمترین هزینه به مراجعین جنوب شهر ارائه دهد.
این متخصص جراحی مغز و اعصاب خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه بیمارستان شهدای هفتم تیر  مرکز تصادفات و ترومای جنوب شهر هم است، برداشت برخی مسئولان و مراجعین این است که فقط اعمال جراحی محدود شامل ضربات مغزی و ارتوپدی در این مرکز درمانی انجام می شود.
وی افزود: در این مرکز درمانی علاوه بر جراحی های عمومی و ارتوپدی، عمل های تخصصی اندوسکوپی ستون فقرات و عمل های پیچیده مغز و کف جمجمه و داخل بطنی انجام می شود.
دکتر دانشی در پایان گفت: جا دارد که از تلاشهای مسئولان بیمارستان، کمکهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین فرماندار شهرری و دیگر نهادهای ذیربط که برای تجهیز این بیمارستان و ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم  شده اند، تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه