مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق 125 درصدی اشتغال در ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در سال جهش تولید با تلاش همه دستگاه های اجرایی ظرفیت خوبی برای رونق تولید ایجاد شد به نحوی که بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ۱۲۵ درصد اشتغال در این شهرستان محقق شده‌است.

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جمع مدیران با بیان این که باید تلاش کنیم تا روند اشتغالزایی در شهرستان ری تداوم داشته باشد، افزود: یکی از اولویت های ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تحق شعار سال با عنوان جهش تولید است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله آب، برق و گاز در شهرک های صنعتی و حمایت از تولید کنندگان موجب شده که عمده سرمایه گذاران و کارآفرینان استان تهران به شهرستان ری تمایل پیدا کنند.

این مسئول تاکید کرد: اینکه بیشتر مسئولان با حضور در شهرستان بدنبال حل مسائل و مشکلات مرتبط با صنعت و تولید هستند، نشان می دهد که اشتیقاق تولیدکنندان و صنعتگران به شهرستان ری زیاد است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: فعالیت شرکت های دانش بنیان با حضور جوانان تحصیل کرده با هدف اینکه نگاه مان به خارج از مرزها نباشد و درون کشور تولید را انجام بدهیم قطعا تحقق گام دوم انقلاب و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

توکلی کجانی اضافه کرد: باتوجه به سبقه خوبی که درحوزه صنعت و معدن شهرستان ری وجود دارد تولیدکنندگان برای حضور در این حوزه استقبال می کنند و ماهم باید در ستاد تسهیل کمک کنیم تا زمینه حضور و رضایتمندی آنان فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه فناوری، علم و پژوهش اتفاقات خوبی در کشور افتاده است که این رخدادها باعث شده الگوهای اساسی توسعه را داشته باشییم و رضایت مردم را در سطح جامعه ببینم.

این مسئول افزود: شاید در یکی از دوره هایی که شرایط افتصادی سخت شده همین دوران اخیر است که با مقاومت مردم، تدابیر مقام معظم رهبری و فعالیت مسئولان توانستیم از این برهه هم عبور کنیم و در روزهای آتی هم شرایط مطلوبتری را داشته باشیم.

وی یادآور شد: تعهد، وجدان و سلامت کاری از اولویت ها و مطالبات مردمی بوده و شایسته است مدیران در این جهت برنامه ریزی و تلاش کنند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.