مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمب واحد غیرمجاز بازیافت پلاستیک در کهریزک

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری از شناسایی و پلمب واحد غیرمجاز جمع آوری و بازیافت پلاستیک در کهریزک به دلیل آلودگی زیست محیطی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،زهره عبادتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب‌های گسترده واحد‌های غیرمجاز تفکیک زباله در شهرستان ری اظهار کرد: یک واحد غیرمجاز تفکیک و بازیافت پلاستیک در بخش کهریزک شهرستان ری توسط کارشناسان و بازرسان محیط زیست شهرستان ری شناسایی و به دلیل احراز تخلف پلمب شد.

وی گفت: در پی این بازرسی‌ها مشخص شد که واحد مذکور دارای ۱۶ درب ورود و خروج بوده و موجب آلودگی گسترده محیط زیستی و فاضلاب است که باتوجه به استقرار در منطقه‌ای مسکونی با حکم قضائی شناسایی و در نهایت جمع‌آوری شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: برای محدود کردن فعالیت‌ واحدهای غیرمجاز تفکیک زباله در گام اول با همکاری بخشداری انشعابات آب، برق و گاز این واحدها قطع می‌شود.

عبادتی اصلی‌ترین دلیل تجمیع واحدهای غیرمجاز جمع آوری و تفکیک پسماندهای پلاستیکی در شهرری را نزدیکی به مجتمع پردازش آرادکوه عنوان کرد و افزود: مسؤولان این مجتمع باید برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی واحدهای جمع‌آوری پسماند در داخل آرادکوه داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره محیط زیست شهرستان ری در خصوص پسماندهای پلاستیکی ۲ هدف اصلی را دنبال می‌کند اول اینکه تمامی واحدهای جمع آوری و پردازش این پسماندها از سطح شهرها و روستاهای ری جمع آوری شود و دوم اینکه تمامی پسماندها با همکاری مسؤولان مجتمع آرادکوه در داخل آن جمع‌آوری و بازیافت شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه