مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 30 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: پلیس فرودگاه بین‌المللی امام (ره) حین بازرسی از مسافران ۳۰ هزار دلار آمریکایی و پنج میلیون دینار عراقی ارز قاچاق را از یک نفر کشف و ضبط کردند.

احمدجعفری نسب  اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) در حال عبور مسافران از دستگاه ایکس ری موفق به کشف این میزان دلار و دینار قاچاق شدند و در همان زمان فرد متخلف را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز خروجی سه میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: براساس قانون فرد متخلف به پرداخت ۲ برابر ارزش ارز قاچاق یعنی به میزان ۶ میلیارد و ۴۸۸ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال جزای نقدی جریمه محکوم شد.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه