مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مادر شهید«ناصر صدقی» از شهدای تازه تفحص شده همسفر فرزند شهیدش شد

مادر شهید«ناصر صدقی» از شهدای تازه تفحص شده که در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به خاک سپرده شد، در کمتر از یک ماه دعوت حق را لبیک گفت و همسفر فرزند شهیدش شد.

حاجیه خانم کمالی مادر شهید بسیجی«ناصر صدقی» از شهدای تازه تفحص شده که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع و به خاک سپرده شده بود، در فاصله کمتر از یک ماه شامگاه پنج شنبه 23بهمن ماه دعوت حق را لبیک گفت و همسفر فرزند شهیدش شد.
پیکر این مادر بزرگوار صبح امروز با بدرقه مردم قدرشناس شهرری و جمعی از مسئولان شهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده عبدالله(ع) شهرستان ری و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.
حسین نصراله معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در سخنانی کوتاه در مراسم تشییع پیکر مادر شهید، با تسلیت به خانواده معظم شهید صدقی گفت:چشم انتظاری و استقامت مادران شهدا، امروز باردیگر بر همه ما اثبات شد، وقتی پیکر شهید بعد از 38 سال در آغوش این مادر جای می گیرد و در فاصله کمتر از یک ماه این مادر بزرگوار نیز همسفر فرزند شهیدش می شود، معنی چشم انتظاری مادران شهدا را در واقعیت درک می کنیم؛ امیدوارم روح این مادر بزرگوار در جوار فرزند شهیدش قرین آرامش ابدی باشد.
بسیجی شهید ناصر صدقی متولد ۲۱ شهریورماه 1343بود که ۷ مردادماه سال۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نایل آمد. پیکر پاک این شهید بسیجی از طریق آزمایش DNA شناسایی و در28 دی ماه سال جاری در گلزار شهدای امام زاده عبدالله(ع)شهرری به خاک سپرده شده بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه