مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بزرگترین سیستم شیردوشی چرخان تمام مکانیزه خاورمیانه در شهرری به بهره برداری رسید

بزرگترین سیستم شیردوشی چرخان تمام مکانیزه خاورمیانه در شهرستان ری همزمان با ایام دهه مبارک فجر و با حضور معاون جهاد کشاورزی افتتاح شد که توانایی دوشیدن ۹۰ گاو در هر دقیقه را دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، آئین افتتاح و بهره برداری از بزرگترین سیستم شیردوشی روتاری در خاورمیانه در دامداری ۴ هزار رأسی مجتمع شیر و گوشت احسان به مساحت ۱۴ هکتار و با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد تومان با حضور رضایی معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی، فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه، مدیر جهاد کشاورزی ری و سایر مسئولین افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.
مجتمع شیر و گوشت احسان پس از 27 سال فعالیت و تولید ماهانه 1800تن شیر و 25 تن گوشت قرمز نام خود را به عنوان دامدار نمونه کشور ثبت کرده است.
بهره برداری از سیستم شیردوشی روتاری با سرمایه گذاری 2 میلیون یورویی، این دامداری را در رتبه بزرگترین دامداری مجهز به این سیستم در سطح قاره آسیا و اروپا معرفی می کند که کاهش نیروی انسانی و افزایش بهره وری مهمترین مزیت استفاده از این روش به شمار می رود و  با حرکت دورانی توانایی دوشین ۹۰ گاو در هر دقیقه را دارد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.