مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشش در یک پرونده قتل عمد پس از ۱۸ سال در ری

رئیس دادگستری شهرستان ری از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل عمد پس از ۱۸ سال خبر داد و گفت: با توجه به پشیمانی متهم شعبه رسیدگی کننده به پرونده از اولیای دم دعوت به عمل آورد و پس از برگزاری چند جلسه منجر به ایجاد سازش در این پرونده و در آستانه پیروزی انقلاب شد.

رسول جلالی، رئیس دادگستری شهرستان ری در گفت‌وگو با میزان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل عمد پس از ۱۸ سال خبر داد و عنوان کرد: سال ۸۱ در شهر ری قتلی به وقوع پیوست و پس از انجام رسیدگی‌های قضایی، متهم پرونده مجرم شناخته شد.

رئیس دادگستری شهرستان ری خاطرنشان کرد: با توجه به پشیمانی متهم شعبه رسیدگی کننده به پرونده از اولیای دم دعوت به عمل آورد و پس از برگزاری چند جلسه منجر به ایجاد سازش در این پرونده و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: اولیای دم با بزرگواری و گذشت از حق قانونی خود، پس از ۱۸ سال فرصت دوباره‌ای برای زندگی به فرد محکوم بخشیدند.

جلالی با قدردانی از اعضای شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ شهرستان ری به منظور تلاش برای ایجاد سازش در این پرونده عنوان کرد: صلح و سازش و گذشت در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در روایات متعددی بر آن تاکید شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه