مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهره برداری از سه طرح آموزشی در شهرستان ری

سه طرح آموزشی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان درشهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا (ع) قیامدشت با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته شده است، این مدرسه با سرمایه گذاری شهرداری و شورای شهر قیامدشت در راستای تامین عادلانه سرانه آموزشی طی یک سال در ضلع شرقی این شهر احداث شده است.

مدرسه ۱۲ کلاسه نونژاد ۲ در محله جوانمرد قصاب شهرری با زمینی به مساحت یکهزار و ۷۰۰ متر و زیربنای یکهزار و ۳۱۷ متر مربع با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال تخریب و بازسازی شده است.

این مدرسه ۱۲ کلاسه دارای آزمایشگاه، سالن چند منظوره، سه باب اتاق اداری است که چهل میلیارد ریال از اعتبار آن توسط خیر و ۱۵ میلیارد آن نیز توسط سازمان نوسازی آموزش و پرورش پرداخت شده است.

آموزشگاه زنده یادان خسرو احمدی و نیر پرتویی در بخش کهریزک نیز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و زیربنای ۴۹۲ متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل خیرین احداث شده است.

این آموزشگاه هشت کلاسه در مدت سه ماه احداث شده و پذیرای ۴۸۰ دانش آموز در ۲ شیف است.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه