مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گرامیداشت یاد و خاطره دو پیشکسوت رسانه شهرستان ری

روزهای پایانی سال 97 و 99 یادآور رویدادهای تلخی برای جامعه رسانه ای شهرستان ری بود که اصحاب رسانه این شهر را داغدار و متاثر کرد.

«عباس فغانی» (معارف) روزنامه نگار پیشکسوت شهرستان ری در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۵۰ دیده به جهان گشود و شامگاه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ دار فانی را وداع گفت. این روزنامه نگار با اخلاق مسئول نشریه محلی «آوای ری» بود و از سال ۱۳۷۵ در نشریات: رسات، جام جم، دانش تبلیغات، عصرآزادگان، دنیای فوتبال و آوای ری به‌عنوان خبرنگار، دبیر سرویس، قائم مقام مدیر مسئول، مدیر مسئول و مدیر روابط عمومی فعالیت داشت.

مراسم گرامیداشت این استاد اخلاق روز جمعه ۱۷بهمن ماه با حضور جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ری بر سرمزار آن مرحوم برگزار شد.

دومین شوک خبری جامعه خبر شهرستان ری نیز درگذشت استاد اسمعیل شاه محمدی پیشکسوت حوزه رسانه و‌ خبر و فعال سیاسی شهرستان ری بود که موجب تاثر و‌تالم اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان شهرستان ری و استان تهران شد.

شاه محمدی نیز علاوه بر خدماتی که در حوزه خبر شهرستان ری داشت؛ یکی از بزرگ ترین خدمات فرهنگی را برای نسل های آینده به یادگار گذاشت و تاسیس بنیاد مشاهیر و مفاخر شهرستان ری یکی از اتفاقات مهم در حوزه فرهنگ شهرستان ری است که امیدواریم این آروزی بزرگ حاج اسمعیل با پیگیری اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری جامه عمل بپوشد.

هفته گذشته نیز مراسم گرامیداشت استاد شاه محمدی با همکاری همکاران و خبرنگاران قدردان شهرستان ری به نحو شایسته ای برگزار شد. برای این همکاران صدیق و پیشکسوت شهرستان ری از خداوند متعال آرزوی علو درجات داریم.

مرگ پایان کبوتر نیست؛ مرگ در ذهن اقاقی جاریست و گاه در سایه نشسته و به ما می‌نگرد؛ مرگ از برخی آدم ها مهربان تر است که هر روز به او نزدیک تر می شویم؛ کاش قدر همدیگر را بیشتر از مرگ بدانیم و هرچه به مرگ نزدیک تر می شویم از هم دور نشویم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.