مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در شهرری

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال 1399آموزش و پرورش استان تهران را اعلام نمود .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یوسف بهارلو معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان تهران گفت : معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی می توانند با درج کد ملی خود  دربخش استخدام پیمانی پایگاه اینترنتی  به آدرس www.teo.medu.ir/fa     از زمان و مکان  دقیق تشکیل پرونده خود مطلع گردند . وی تصریح کرد : داوطلبان طبق برنامه اعلام شده از  ۱۸ بهمن ماه با حضور در مدرسه عاشورا در ناحیه 2 شهر ری پرونده اولیه را تشکیل داده و برای معاینات پزشکی به مرکز درمانی فرهنگیان درشهر ری معرفی خواهند شد . بهارلو علت انتخاب درمانگاه فرهنگیان را فاصله ی جغرافیایی کوتاه این درمانگاه تا محل تشکیل پرونده جهت رفاه حال پذیرفته شدگان اعلام نمود .وی افزود : داوطلبان پس از انجام معاینات اولیه برای مصاحبه به مراکز دانشگاهی پردیس تعیین شده اعزام خواهند شد و از20 بهمن تا 6 اسفند ماه مصاحبه تخصصی انجام خواهد پذیرفت .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت اظهارداشت : سوالات این مصاحبه  پیرامون میزان توانمندی در رشته تخصصی ، فن بیان ومیزان توانایی و آشنایی با  کلاسداری وحرفه معلمی  و میزان علاقمندی به این حرفه و موضوعاتی از این قبیل خواهد بود . وی افزود :برگزیدگان پس از فرایندمصاحبه تخصصی جهت مصاحبه عمومی و گزینش معرفی خواهند شد . نتایج نهایی  نیز شامل یک سوم شرکت کنندگان تا پایان اسفند ماه جاری از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد . پذیرفته شدگان نهایی پس از حضور در دوره های آموزش بدو خدمت در آموزش و پرورش مشغول به خدمت خواهند شد .

بنا بر این گزارش این مقام مسئول در آموزش و پرورش اظهار داشت : 3542 نفر درمرحله چند برابر ظرفیت شرکت دارند که 1473 نفر مرد و 1979 نفرآنان  زن بوده اند . داوطلبان در 21 رشته نظری( دبیران و آموزگاران ابتدایی )  و 11 رشته فنی و حرفه ای شرکت نموده اند و از سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در این آزمون شرکت داشته اند که بیشترین شرکت کنندگان از مقطع کارشناسی ارشد بوده اند و بیشترین جذب در رشته آموزگار ابتدایی خواهد بود .

بهارلو گفت : داوطلبان به خاطر جلوگیری از شیوع  بیماری کرونا از حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران احتراز نمایند . وی تاکید کرد :تمامی اطلاعات لازم برای داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان تهران به آدرس www.teo.medu.ir/fa   در دسترس مخاطبان قرار گرفته است .

بهارلو در پایان اظهار امیدواری کرد همکارانی که از این  مراحل عبور نموده و جذب آموزش و پرورش می شوند معلمان خوبی برای نسل آینده کشور باشند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.