مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرری توزیع شد

همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) آیین اهدای ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه شهرستان ری با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی روز چهارشنبه برگزار شد.

این آیین با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان ری در سالن فاطمه زهرا (س) شهرستان ری برگزار و این بسته ها بین قشرهای آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰ هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است با مشارکت خیران، روحانیون و بسیجیان تهیه شده است.

سید علی یزدی خواه به تلاش های جهادی طلاب و بسیجیان برای پیگیری و وصول این بسته های معیشتی اشاره و خاطرنشان کرد: طبق نیازسنجی، آمارهای تفکیکی افراد نیازمند واقعی در بخش‌ها جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی تهیه شده که می‌تواند برای اقدامات بعدی نیز موثر باشد.

وی تاکید کرد: شأن محرومان بالاتر از این است که هنگام توزیع این بسته‌های معیشتی خدشه‌ای به آن وارد شود، بنابراین باید در نهایت مراقبت این بسته‌ها توزیع شود.

این نماینده مجلس پیگیری اقدامات جهادی و محرومیت زدایی از جامعه را از رسالت‌های اصلی انقلاب اسلامی خواند واظهار داشت: تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی مومنانه از نورانیت انقلاب است که به برکت رهبری مقام معظم رهبری در کشور مرسوم شده است.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و ۶ شهر و پنج بخش در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه