مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمایت از کودکان گلفروش حاشیه بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا(س)

سلسله نشست بررسی معضلات و حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان به میزبانی ستاد بهزیستی شهرستان ری با موضوع کودکان گلفروش حاشیه بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا برگزار شد.

به همت معاونت اجتماعی بهزیستی شهرستان ری، پانزدهمین جلسه از سلسله نشستهای حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان و بحث و تبادل نظر در خصوص ساماندهی این کودکان با موضوع کودکان گلفروش حاشیه بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا با حضور معاون اموراجتماعی بهزیستی کشور، مدیرکل و معاون اجتماعی استان تهران، نماینگان دادستان و شهردار و رئیس دادگاه شهر آفتاب و دیگر دستگاه های مرتبط به میزبانی ستاد بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

محمدرضا خدابخشی مدیر بهزیستی شهرستان ری در این جلسه ضمن ارائه عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط حوزه معاونت اجتماعی شهرستان در جهت شناسایی و ارائه خدمات حمایتی به این عزیزان، اظهارداشت: مصوب شد با برخورداری از ظرفیت های دستگاه های مرتبط و حمایت دستگاه قضایی اقدامات موثری در خصوص ساماندهی وضعیت کودکان بعمل آید.

مریم صفایی معاون اجتماعی بهزیستی شهرستان ری نیز اقدامات حمایتی در جهت شناسایی و ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان که در سطح شهرستان ری صورت گرفته را در جلسه مطرح کرد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه