مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استاندار تهران:نگاه ما به ری به عنوان قبله ی تهران است

استاندار تهران با اشاره به آسیب پذیری زیست محیطی در کلانشهر تهران گفت: عوامل آلودگی هوای پایتخت باید شناسایی کنترل و مدیریت شوند.

انوشیروان محسنی بندپی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین سایت اسکان اضطراری استان تهران در شهرستان ری که هم زمان با چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ری و تعدادی از نمایندگان مجلس مورد بهره برداری قرار گرفت اظهار داشت: طی سال جاری در شهرستان ری ۲۴۳ پروژه با ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای یک هزار و ۸۹۳ نفر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق برش شهرستانی برای ری طی سال جاری این شهرستان رتبه اول اشتغال زایی را در استان تهران کسب کرده است گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای شهرستان ری تحقق ۹۹ هزار اشتغال در نظر گرفته شده بوده که طی ۱۰ ماه سال جاری بالغ بر ۹۰ درصد این برنامه در ری محقق شده و شهرستان از برنامه زمان بندی شده خود جلوتر می باشد.

استاندار تهران بیان داشت: نگاه ما به ری به عنوان قبله تهران است تا بتوانیم شرایط زیست را برای شهروندان محقق کنیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه امروز ۲ پروژه ویژه برای افتتاح و بهره برداری در ری خواهیم داشت افزود: یکی از پروژه هامذهبی است که از اهمیت ویژه برخوردار است چرا که اساس انقلاب ما فرهنگی بوده و پروژه دیگر زیست محیطی است چرا که کشور ما با وجود همه نعمت ها در معرض یک سری بحران ها و آسیب ها قرار دارد که توانستیم تا حدودی مدیریت کنیم وبه طور مثال طرح محله ای شهید سلیمانی یک نکته علمی را پیش روی مسئولان برای مدیریت بیماری قرار داد و در زمینه زلزله نیز باید با همین نگاه تلاش کنیم.

وی عنوان داشت: موضوع بعدی شاخص های زیست محیطی است که در این زمینه نیز آسیب پذیر می باشیم و در کلان شهر تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی موجود تمام تلاش این است که عوامل خطر شناسی، مدیریت و کنترل شوند.

استاندار تهران گفت: برای کاهش عوامل خطر نیازمند سنجش و آمار هستیم مثلاً ذرات معلق ۲ و نیم میکرونی موجود باید مشخص شوند که از کجا نشات می گیرند و نمی گوییم که کسب و کارها و کارخانه ها تعطیل شوند اما باید منشا شناسایی شود و از ابزار علم در شناسایی معضل بهره مند شویم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه