مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه مسؤولان کشوری و استانی

فرماندار ری تاکید کرد

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید نقش قابل ملاحظه‌ای در کاهش آمار بیکاری دارد، گفت: طبق آمار سامانه رصد تاکنون ۱۲۶ درصد تحقق اشتغال در شهرستان ری انجام شده است.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌های باقرشهر اظهار کرد: شهرستان ری با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن نیازمند نگاه ویژه مسؤولان کشوری و استانی در بهره‌وری از این فرصت‌ها است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با همت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و حضور مؤثر تولیدکنندگان در سال جاری در دهه مبارک فجر شاهد رشد ۳ برابری پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه‌های مختلف توسعه شهری هستیم.

فرماندار ویژه ری افزود: آنچه پیرامون پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان ری قابل توجه است اینکه عمده این پروژه تنها ظرف مدت یکسال به ثمر نشسته و آماده بهره‌وری شده است.

توکلی ادامه داد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۴۳ پروژه اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و مذهبی با اشتغالزایی ۱۱۸۳ نفر در اولویت بهره وری قرار گرفته و علاوه بر این تعدادی دیگر از پروژه‌ها نیز همچون پروژه‌های درمانی در حال نهایی شدن است که امیدواریم با نگاه کشوری و استانی بتوان در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

وی سپس با بیان اینکه عمده مشکلات شهرستان ری در حوزه مسائل زیست محیطی است، تصریح کرد: براساس آنچه که در سند توسعه شهرستان ری عنوان شده، مسائل زیست محیطی به عنوان‌ پیشران توسعه شهرستان نام برده می‌شود که امید است با نگاه ویژه و اولویت‌دار مسؤولان شاهد برطرف شدن این معضل بزرگ باشیم.

معاون استاندار تهران همچنین با اشاره به ارتقاء پروژه‌های اجتماعی در شهرستان ری گفت: توسعه فضاهای فرهنگی با توجه به ویژگی‌های تاریخی، اجتماعی و همجواری این شهرستان با کلانشهر تهران اقدامات خوبی انجام گرفته که نمونه آن احداث نخستین هتل شهرستان ری با مشارکت تولیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که امروز افتتاح و به بهره‌وری می‌رسد.

توکلی عنوان کرد: در حوزه بیمارستانی نیز با مشارکت و عنایت خیران نیکوکار، بیمارستان کوثر در حوزه درمان بیماری‌های سرطانی امروز کلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم با حمایت‌های ویژه فرآیند احداث آن تسریع شود.

وی در پایان با اشاره به تعامل مطلوب مسؤولان با تولیدکنندگان به ویژه در شهرک صنعتی شمس آباد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه اقتصادی تولیدکنندگان استقبال خوبی در حوزه رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار دارند و عمده مسائل در کارگروه رفع موانع تولید نیز تأکید بر تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صنعتی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه