مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیت‌الله ری‌شهری: عمرمسئولیت ها کوتاه است مشکلات مردم را حل کنید

تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به اینکه عمر مسئولیت‌ها کوتاه است، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از تمام قدرت سیاسی و اقتصادی خود در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند.

آیت‌الله محمد محمدی ری شهری روز سه شنبه در آیین بهره برداری از هتل کرامت شهرری و کلنگ زنی مرکز تخصصی درمان سرطان حرم عبدالعظیم(ع)، اظهار داشت: مسئولان باید به گونه ای در خدمت رسانی به مردم عمل کنند که روز قیامت تاسف کم کاری خود را نخورند.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) تاکید داشته اند که مومن باید از پول و در صورت نداشتن تمکن مالی از آبروی خود در جهت حل مشکلات مردم استفاده کند، خاطرنشان کرد: مسئول دولتی که تمکن مالی بالایی ندارد برای کمک به مردم باید از قدرت و نفوذ سیاسی استفاده کند.

این مسئول با بیان اینکه به شدت وجود یک مرکز تخصصی سرطان در جنوب تهران احساس می شود، اضافه کرد: خشت اول و کلنگ زنی این بیمارستان در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم (ع) امروز بر زمین زده می شود تا در آینده ای نزیک بیماران سرطانی جنوب تهران از خدمات آن بهرمند شوند.

ری شهری افزود: خیرانی که گام در راه ساختن بیمارستان تخصصی سرطان در کربلای ایران کرده اند با پشت پا زدن به تجملات دنیوی آخریت خود را آباد کرده اند.

وی با اشاره به احادیث اهل بیت (ع) در خصوص انفاق مال و ایثار در جهت خدمات رسانی به مردم، گفت: فقر اختیاری یکی از افتخارات بزرگی است که نصیب هر شخصی نمی شود، وقتی انسانی از مال و آسایش خود در جهت آرامش دیگران دل و ایثار می کند موجب رضایت خداوند می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه از مدت ها قبل نیاز به یک هتل خوب برای اسکان زائران داخلی و خارجی حضرت عبدالعظیم(ع) احساس می شد، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی حوزه عمران حرم این مشکل حل شد.

ری شهری اضافه کرد: هم اکنون وجود یک مسافرخانه ارزان قیمت که مردم عادی بتوانند از آن استفاده کنند به شدت احساس می شود که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

هتل حرم عبدالعظیم (ع) با عنوان ” هتل کرامت”

هتل حرم عبدالعظیم (ع) با عنوان ” هتل کرامت” در خیابان بغدادی واقع در ضلع غربی حرم ساخته شده است، این هتل با اعتبار ۸۰میلیارد تومان در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰ متر و در هشت طبقه، ۴۴ سوئیت، لابی مجلل، اتاق جلسات، سالن کنفرانس و تجهیزات کامل ساخته شده است.

همچنین کلنگ احداث یک باب مرکز تخصصی درمان سرطان با در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم(ع) بر زمین زده شد که بنا به گفته معاون هماهنگی و توسعه موقوفات حرم عملیات ساخت و تجهیز این مرکز در صورت استفاده از ارز دولتی در حدود ۱۳۰ میلیارد تومان و در صورت استفاده از ارز نیمایی در حدود ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مراسم بهره برداری از هتل کرامت شهرری و کلنگ زنی مرکز تخصصی درمان سرطان حرم عبدالعظیم(ع) امروز (سه شنبه) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور آیت الله محمد محمدی ری شهری، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه