مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قیامدشت چهره درخشان عمرانی این روزهای جنوب پایتخت|اظهار شگفتی مسئولین قضایی شهرستان ری از پیشرفت های عمرانی شهر قیامدشت

شهر قیامدشت خود را برای افتتاح، بهره برداری و یا احداث چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی و خدماتی آماده می کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، قرار است همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا(ع) این شهر بطور رسمی آغاز گردد.
برای احداث و راه اندازی این واحد آموزشی که در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع و با زیر بنایی به میزان ۱۷۰۰ متر مربع در طول مدت یکسال احداث و تجهیز شده است، اعتباری بالغ بر ۷۵میلیارد ریال جهت تملک و مبلغی به میزان ۵۸ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن تخصیص داده شده است.
بلوار شهید باهنر و دو میدان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و نماز واقع در این بلوار نیز از دیگر برندهای عمرانی جنوب شرقی استان تهران است.
برای تملک این بلوار ۹۰۰ متری که بار ترافیکی ضلع شرقی شهر را کاهش داده و سهولت دسترسی شهروندان را بعد از چندین سال به معابر اصلی شهر میسر می سازد ، ۲۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و مبلغی به میزان ۸۰ میلیارد ریال نیز صرف انجام امور زیرساختی این پروژه همچون روشنایی، فضای سبز،آسفالت،جدول گذاری و پل بتنی کانال آب شده است.

فاز دوم این بلوار که شامل المان های میادین است نیز در عید سعید فطر رونمایی خواهد شد.

آغاز احداث بوستان ۲/۵ هکتاری با اعتبار تملکی ۲۰۰ میلیارد ریال و همچنین آغاز احداث سالن ورزشی آن هم با اعتباری به میزان ۴۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات عمرانی طلایی ترین شهر استان تهران در رفع محرومیت های شهری و توزیع عادلانه امکانات شهری در ضلع شرقی شهر است.
از زمان تاسیس و استقرار حوزه مدیریت شهری مستقل در قیامدشت چهره این شهر دگرگون شده و پروژه های مهمی که معضل حتی بیست ساله این شهر بوده با همت و کوشش اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار،مدیران و پرسنل شهرداری قیامدشت به منصه ظهور رسیده است.

اظهار شگفتی مسئولین قضایی شهرستان ری از پیشرفت های عمرانی شهر قیامدشت

رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و تعدادی از قضات شهرستان ری با حضور در شهر قیامدشت از پروژه های حوزه مدیریت شهری قیامدشت از زمان تاسیس تا کنون دیدن کردند.

در این بازدید سه ساعته که ” رسول جلالی”، معاون مدیرکل و رییس دادگستری، ” غلامرضا نوفرستی”، دادستان عمومی و انقلاب و سه تن از قضات شهرستان ری حضور داشتند، “حسین ترکاشوند”، شهردار قیامدشت به تشریح اقدامات صورت گرفته حوزه مدیریت شهری قیامدشت از آذرماه۹۶ تا کنون پرداخت.

مسئولین قضایی شهرستان ری با مشاهده اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته، از اجرای این فعالیتها در توسعه شهر جدید التاسیس قیامدشت ابراز شگفتی نموده و آن را حاصل همت و تدبیر شهردار،شورای شهر و پرسنل شهرداری برشمردند.

بوستان زیتون، مرکز فرهنگی امید، بلوار فرهنگ، مدرسه امام رضا(ع)، خیابان خبرنگار، بلوار آزادی، مخزن آب فضای سبز، بلوار شهید باهنر، میادین شهید سلیمانی و نماز، هنرستان خیرساز و مرکز کارآفرینی ازجمله اماکن بازدیدی قضات شهرستان ری درعصرامروز بود.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. مجید فیروزی می گوید

    این شهر تازه تاسیس اگر مورد توجه قرار بگیره میتونه تمام امکانات یک شهر شهروند پسند و پیشرفته را داشته باشه

  2. جید فیروزی می گوید

    شهر قیامدشت شهر جدیدی هست که باید توجه ویژه ای به اون بشه تا بتونه مسر پیشرفتو با سرعت بیشتری طی کنه

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه