مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید بخشدار کهریزک بر کنترل روند ساخت و سازها/ در مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز تعلل نمی‌کنیم

بخشدار کهریزک با اشاره به روند تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش کهریزک گفت: در مقابله با روند ساخت و سازهای غیرقانونی بخش کهریزک از طریق قانون راسخ هستیم.

امین بابایی در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بخش کهریزک که با حضور برادری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری، علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: با عزم جدی و راسخ برای برخورد و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی همچنان سد راه سودجویان خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم مقابله ریشه‌ای با این موضوع عنوان کرد: قانون کلام اول در عملکرد و کارکرد ماست و در کنار حقوق مردم از خطوط قرمز بسیار مهم ما بشمار می‌رود و قطعاً افراد متخلف و سودجو نمی‌توانند با نابود کردن قابلیت های کشاورزی اراضی بخش کهریزک حقوق روستائیان و شهروندان را تضییع کنند.

بخشدار کهریزک ادامه داد: در حوزه شهر کهریزک در ادوار گذشته نابسامانی‌های بسیاری وجود داشت و خوشبختانه اکنون مقوله ساخت‌وسازها در بخش کهریزک کنترل شده که گام ارزشمندی است.

بابایی سپس گفت: برای هر یک از بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه طبق قانون و در چارچوب سازمانی وظیفه‌ای برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تعریف شده است و باید مسئولان و دست‌اندرکاران به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل و از پاسکاری آن به دیگر ادارات و سازمانها خودداری کنند.

وی همچنین تصریح کرد: هرگونه اغماض از تخلفات ساخت‌وسازی در این بخش از ناحیه هر مسئول و دستگاه اجرایی پذیرفتنی نیست و در صورت کوتاهی در این زمینه بنده به عنوان مدعی از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از خرید زمین و احداث بنا در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت‌وساز در آن اقدام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه