مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تبليغات تخفيفات نجومي، فروشگاه هاي زنجيره اي غيرواقعي و كذب است

رئیس اتحادیه خواربار فروشان شهرستان ری اظهار داشت: تبليغات فروشگاه هاي زنجيره اي عموماً در زمينه تخفيفات نجومي، غيرواقعي و كذب است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،ابوالفضل صادقی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این فروشگاه‌ها طبق اعلام دستگاه های نظارتی اغلب کم فروشی و گران فروشی دارند اما مردم به دلیل بی اطلاعی از تخلفات و تبلیغات خلاف واقع به بهانه پرداخت هزینه کمتر و استفاده از تخفیف به این واحدها مراجعه و خرید می‌کنند.

رئیس اتحاديه صنفي خواربار فروشان شهرستان ری در ادامه گفت: تمامی فعاليت واحدهای صنفی خوابار فروش اعم از ارائه تخفیفات تحت نظارت اتحاديه و دستگاه های نظارتی است اما چون این فروشگاه ها تحت نظر اتحادیه کشوری هستند از سوی اتحادیه نظارتی بر فعاليت آنها صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه به نظارت از فروشگاه های زنجیره ای توسط دستگاه های نظارتی اشاره کرد و گفت: اخیرا دستگاه های نظارتی در سطح کشور و همچنین شهرستان ری نظارت بر این فروشگاه ها را در دستور کار قرار دادند و اقدامات شایان توجهی در برخورد با تخلفات کمی و کیفی این واحد ها و معرفی به تعزیرات صورت گرفته است.

صادقی با اشاره به شمار روبه رو رشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای جدید در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: شعبات این فروشگاه ها در سطح شهر رو به افزایش است و این در حالی است که این واحدها از خرید و فروش در سطح شهر سود می‌کنند اما مالیات خود را به اتحادیه کشوری و تهران واریز می‌کنند.

رئیس اتحادیه خواربار فروشان در پایان خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت شعبه های متعدد از فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان ری بدون در نظر گرفتن ظرفیت و نیازهای مردم صادر میشود که در حال حاضر افزایش شعبات منجر به رکود کسب و کار خواربار فروشان شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.