مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تشدید نظارت بر واحدهای صنعتی شهرستان ری در ایام آلودگی هوا

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری از تشدید نظارت بر واحدهای صنعتی در ایام آلودگی هوا خبر داد و گفت: ۶۲۷ پایش زیست محیطی از واحدهای صنعتی جنوب تهران انجام شد.

زهره عبادتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: بازرسان اداره محیط زیست علاوه بر پایش لحظه ای خروجی دودکش های واحدهای صنعتی بزرگ مقیاس روزانه چندین نوبت عملکرد این واحدها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته ۳۵ اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای تولید بتن، گچ، ریخته گری، معادن شن و ماسه صادر شده است، افزود: سه کارخانه تولید بتن به دلیل فعالیت در روزهای آلوده هوا پلمب شدند.

عبادتی یادآور شد: واحدهای تولیدی موجود در شهرک و ناحیه های صنعتی نیز به صورت جداگانه مورد پایش زیست محیطی قرار گرفته اند تا شاهد حداقل آلودگی هوا در جنوب تهران باشیم.

این مسئول با بیان اینکه آلودگی و وارونگی هوا در ایام سرد سال موجب مشکلات فروانی برای شهروندان می شود، ابراز کرد: هم اکنون به دلیل تامین نشدن گاز و عدم استفاده از مازوت نیروگاه شهرری کاملا تعطیل و کارخانه سیمان تهران فقط با یک واحد فعالیت می کند.

عبادتی  درپایان خاطرنشان کرد: خروجی دودکش های صنایع نفتی جنوب تهران نیز به صورت لحظه ای پایش می شود و در صورت بروز هرگونه آلودگی با این واحدها برخورد می شود.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.