مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تصادف در جاده قدیم تهران ـ قم ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

بخشدار کهریزک گفت: تصادف خودرو پراید با کامیونت خاور امروز (سه شنبه) در محور جاده قدیم تهران ـ قم ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

امین بابایی روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: این تصادف صبح امروز سه شنبه روبروی مجتمع پردازش آراد کوه رخ داده که براساس نظر کارشناسان پلیس راه حسن آباد مقصر راننده پراید شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سرعت بالای خودوری پراید موجب برخورد آن به پشت کامیونت خاور در حال حرکت شده است، خاطرنشان کرد: ۲ نفر از سرنشینان خودرو پراید که یک آقا و یک خانم بودند در صحنه تصادف متاسفانه جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

بابایی ادامه داد: حال عمومی راننده خودرو پراید و سرنشین دیگر آن نیز وخیم گزارش شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه پلیس سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده پراید را علت اصلی این حادثه عنوان کرده است، افزود: رانندگان خودرهای سبک و سنگین باید نهایت دقت را در محور جاده قدیم قم به خصوص در حوالی گردنه نعلبندان را داشته باشند تا شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه